×

ABO Penzion Spořická Chomutov

  • W celu podania dokładnych cen prosimy podaj dokładną datę wyjazdu!
  • Bez wyżywienia
Cena na podstawie najlepszych ofert z następnych 90 dni.

Najlepsza oferta

Najlepsza cena standardowa na następne 90 dni: 100  /os/noc, bez wyżywienia, 8. - 9. cze

Opis obiektu noclegowego

Pokoje, usługi ABO Penzion Spořická Chomutov oferuje komfortowo wyposażone pokoje dla osób poszukujących noclegu w Chomutov. Hostel udostępnia miejsca parkingowe bez dodatkowych kosztów. Dokładna lista usług dostępnych w ABO Penzion Spořická Chomutov (zawierają również te wymagające dopłaty) i dokładne wyposażenie pokoi w informatorze poniżej, oraz w informatorze konkretnego pokoju.

Zakwaterowanie Hostel jest zlokalizowany 1.9 km od Čajovna, 2.7 km od Kamencové jezero, 1.9 km od Městské lázně Chomutov, 2.5 km od Squashcentrum Chomutov, 1.9 km od Zámek Chomutov, 1.9 km od Městská věž Chomutov, 1.9 km od Chomutovská radnice (zámek), 1.9 km od Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Chomutově, 4 km od Zoopark Chomutov.

Wyżywienie Twoja rezerwacja nie zawiera wyżywienia w podanej cenie.

Płatność Hostel oferuje następujące możliwości aby opłacić Twoją rezerwację: karta, gotówka i przelew.

Przyjazd, godziny otwarcia Najwcześniejsza pora przybycia i zameldowania to 14:00, najpóźniejszy czas na wyjazd i wymeldowanie to 10:00. Czeski jest/są językiem(językami) znanym(i) personelowi.

Spořická 4751, 43001 Chomutov (Czechy)

Nazywam się Agnieszka, dziękuję, że jesteś na Nocowanie & Noclegi! Wybierz termin wyjazdu, następnie kliknij przycisk "Rezerwacja" , to zajmie tylko 2 minuty.

Jeśli potrzebujesz pomocy, zapraszam do kontaktu: info@noclegi.pl

- informacje o pokojach

  • Bez wyżywienia
Pokój 2-osobowy z prysznicem ze wspólnym aneksem kuchennym Pokój 2-osobowy z prysznicem ze wspólnym aneksem kuchennym
może pomieścić maksymalnie 2 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 2 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Kuchnia
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 4-osobowy z prysznicem ze wspólnym aneksem kuchennym Pokój 4-osobowy z prysznicem ze wspólnym aneksem kuchennym
może pomieścić maksymalnie 4 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 4 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Kuchnia
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
Pokój 3-osobowy z prysznicem ze wspólnym aneksem kuchennym Pokój 3-osobowy z prysznicem ze wspólnym aneksem kuchennym
może pomieścić maksymalnie 3 osoby
  • WIFI
  • Lodówka
szczegóły

Pokój może pomieścić 3 osoby.

  • 1 szt Łazienka
  • 1 szt WC
  • 1 szt Kuchnia
Sprawdź dostępne terminy i ceny »
10
Doskonały
(na podstawie 1 opinii)
100%
  • Personel:
    10
  • Czystość:
    10
  • Cena/Wartość:
    10
  • Komfort:
    10
  • Usługi:
    10
  • Dostępność:
    10
Ocena 10
"Profesjonalna obsługa"
Czeslaw Hlawiczka - 2 osoby
na podstawie 8 dni
8 miesięcy temu
Cieszyn
Parkowanie, podróż
  • Własny parking

Wypoczynek, rekreacja
  • Lot widokowy, Kono w pobliżu, Teatr w pobliżu, Droga rowerowa w pobliżu, Pływanie w pobliżu na łonie natury, Kryta pływalnia w pobliżu, Kryty kort tenisowy w pobliżu, Aquapark - w pobliżu

    Odpoczynek: Łowienie ryb (w pobliżu), Casino (w odległości 1300 m), Jazda konna (w pobliżu), Turystyczne możliwości (w pobliżu), Wypożyczalnia rowerów w pobliżu obiektu (darmowe, w odległości 1900 m), Bowling (w odległości 3500 m)

Charakterystyka miejsca
  • Zwierzęta mile widziane, Serwis

    Centrum zdrowia w pobliżu, Zbieranie grzybów, Personel obcojęzyczny, Miejsca dla palących, Express check-out, Zewnętrzny kort tenisowy w pobliżu, Przystanek autobusowy w pobliżu, Strefa dla niepalących, Dworzec kolejowy w pobliżu, Centrum handlowe w pobliżu, Odkryta pływalnia w pobliżu

Wyżywienie
  • Kuchnia, Pizzeria w pobliżu

    Wyżywienie: Najbliższa restauracja w okolicy (w odległości 1200 m)

Zameldowanie
od 14:00 godz.
Wymeldowanie
do 10:00
Języki używane w obiekcie
Czeski
Akceptowana waluta
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptowane rodzaje kart
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Zasady rezerwacji w obiekcie noclegowym

Warunki handlowe ABO Penzion Spořická 4751 w Chomutowie (zwanego dalej także „pensjonatem”) operatora: REDSTABIL s.r.o. Numer identyfikacyjny: 24821268, numer VAT: CZ24821268, siedziba: Přístavní 1108/34, 170 00, Praga 7 1 ) Warunki zawarcia umowy o zakwaterowanie a) Zakwaterowanie gości w pensjonacie ABO Spořická 4751 odbywa się na podstawie umowy o zakwaterowaniu zawartej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i przepisami z nim związanymi, na podstawie której pensjonat ABO Spořická 4751 (zwany dalej jako „zakwaterujący”) zapewnia gościowi tymczasowe zakwaterowanie na uzgodniony okres lub na okres wynikający z celu noclegu w obiektach do tego przeznaczonych, a zakwaterowana osoba (zwana dalej także „gościem”) zobowiązuje się do zapłacić dostawcy zakwaterowania za zakwaterowanie i usługi z nim związane w terminie określonym w regulaminie zakwaterowania (zwanym dalej także „umową”). b) Umowa o zakwaterowanie zawierana jest zawsze w formie pisemnej. Do zachowania wymogu formy wystarczające jest przynajmniej pisemne potwierdzenie zamówienia. c) Prawa i obowiązki stron umowy, które nie są wyraźnie uregulowane w umowie o zakwaterowanie, regulują niniejszy regulamin zakwaterowania oraz cennik usług kwaterodawcy. dobrych obyczajów na terenie pensjonatu (zwane dalej „wątpliwościami”), kwaterodawca ma prawo rozwiązać umowę o zakwaterowanie przed upływem ustalonego terminu, nawet bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeżeli gość został o tym poinformowany. o jego przewinieniu przez operatora, administratora lub upoważnionego pracownika pensjonatu w trybie przewidzianym w przepisach §2331 Kodeksu Cywilnego. 2) Zawarcie umowy, rezerwacja a) Osoba przebywająca ma obowiązek złożyć u kwaterodawcy pisemne zamówienie na nocleg, lub dokonać rezerwacji telefonicznie i następnie potwierdzić to pisemnie u kwaterodawcy. Poprzez pisemną rezerwację lub Potwierdzeniem rezerwacji telefonicznej zgodnie ze zdaniem poprzednim jest zamówienie złożone poprzez formularz rezerwacji on-line, pocztą elektroniczną na adres kwaterodawcy lub pocztą na adres pensjonatu i/lub operatora podany w nagłówku niniejszego Regulaminu. regulamin zakwaterowania. b) Z chwilą otrzymania przez kwaterującego zamówienia od gościa w formie pisemnej lub pisemnego potwierdzenia rezerwacji wystawia on gościowi fakturę za zakwaterowanie, którą przesyła na adres wskazany przez gościa w zamówieniu. Osoba przebywająca zobowiązana jest do dokonania płatności w terminie i na warunkach podanych na fakturze zaliczkowej. Zapis ten nie dotyczy rezerwacji, za które faktura jest wystawiona i opłacona w recepcji Pensjonatu przy zakwaterowaniu. c) Umowa o zakwaterowanie zostaje zawarta w momencie doręczenia kwaterodawcy pisemnego zamówienia lub pisemnego potwierdzenia rezerwacji. 3) Anulowanie rezerwacji, odstąpienie od umowy przed rozpoczęciem zakwaterowania, niestawienie się na sporządzenie kwatery a) W przypadku nieuregulowania przez gościa faktury prawidłowo i terminowo, rezerwacja noclegu zostanie anulowana po upływie terminu termin płatności faktury. b) Gość ma prawo odstąpić od umowy noclegu zgodnie z warunkami określonymi na poszczególnych portalach rezerwacyjnych. Gość ma obowiązek doręczyć kwatermistrzowi pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. c) Warunki anulacji oraz opłaty za anulowanie rezerwacji określone są w regulaminach poszczególnych portali rezerwacyjnych. d) W wyjątkowych przypadkach opłata za anulację może zostać skorygowana w porozumieniu z operatorem lub zarządcą pensjonatu. 4) Przyjazd do kwatery a) Gość zgłasza swoje przybycie w recepcji pensjonatu upoważnionemu pracownikowi. b) W recepcji każdy Gość okazuje swój dowód osobisty lub paszport, lub inny dowód tożsamości (np. zezwolenie na pobyt), na podstawie którego upoważniony pracownik obiektu noclegowego zweryfikuje tożsamość gościa. Gość potwierdza poprawność swoich danych osobowych oraz długość pobytu poprzez podpisanie karty noclegowej gościa. W przypadku osób niepełnoletnich lub gości pozbawionych samodzielności kartę noclegową podpisuje odpowiedzialny za nie przedstawiciel prawny tych osób. Osoby niepełnoletnie lub niekompetentne NIE MOGĄ zostać zakwaterowane bez zakwaterowania ich przedstawiciela prawnego. c) Jeżeli nie uzgodniono inaczej, zakwaterowanie nowych gości odbywa się w godzinach 14:00 - 19:00. d) Upoważnieni pracownicy recepcji poinstruują gościa o obowiązku zapoznania się z regulaminem zakwaterowania dostępnym w recepcji. e) Liczba osób w przydzielonych pokojach odpowiada liczbie osób zarejestrowanych na nocleg. Przydział osób do poszczególnych pokoi leży w gestii kierownika pensjonatu i może zostać dostosowany w dniu przyjazdu i według istniejących możliwości, po uzgodnieniu z gośćmi kierownika lub upoważnionego przez niego pracownika. f) Okres zakwaterowania ustalany jest w umowie. Okres zakwaterowania może zostać przedłużony w przypadku wystarczającej liczby miejsc noclegowych, jednak wyłącznie za zgodą kwaterodawcy i wymaga aktualizacji w księdze gości prowadzonej w formie elektronicznej. Formę dodatku ustala się w porozumieniu z prowadzącym lub zarządcą pensjonatu. g) Kwaterodawca zastrzega sobie prawo do zażądania od gościa wpłacenia w momencie meldowania kaucji w gotówce w wysokości odpowiadającej rodzajowi kwatery i jej wyposażeniu. Kaucja podlega zwrotowi w dniu wyjazdu, zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie zakwaterowania. h) Kwaterodawca ma prawo uniemożliwić wjazd i odmówić świadczenia zamówionych usług osobom, które: - znajdują się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających, - nie posiadają ważnego dokumentu tożsamości, - odmówią podpisania karty noclegowej gościa, - nie akceptuje warunków zakwaterowania określonych w regulaminie zakwaterowania, - nie dokonuje płatności za nocleg lub nie wpłaca wymaganej kaucji na pokrycie ewentualnych szkód, - zachowuje się agresywnie werbalnie lub fizycznie, - był już zakwaterowany w pensjonacie i jest traktowani jak goście problematyczni w związku z naruszeniem regulaminu noclegowego obiektu. i) Po zaakceptowaniu zasad określonych w regulaminie zakwaterowania, zakwaterowana osoba wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie przez kwaterującego jego danych osobowych, w zakresie przekazanych danych, w celu zapewnienia zakwaterowania i rejestracji gości w zgodnie z ustawą nr 565/1990 Coll. o opłatach lokalnych oraz ustawą nr 326/1999 Coll. o pobycie cudzoziemców na terytorium Republiki Czeskiej oraz o zmianie niektórych ustaw. Bardziej szczegółowe obowiązki gościa i kwaterodawcy w zakresie prowadzenia księgi meldunkowej, lub Księgi domowe regulują ww. regulacje prawne. 5) Ogólne zasady zakwaterowania a) Recepcja pensjonatu nie jest czynna całą dobę. Czas obecności personelu w recepcji podany jest w regulaminach poszczególnych portali rezerwacyjnych pensjonatu ABO oraz na tablicy ogłoszeń w recepcji. Gość ma obowiązek zapoznać się z tym faktem. b) Gość ma prawo do korzystania z zarezerwowanej dla niego powierzchni noclegowej oraz części wspólnych pensjonatu oraz do korzystania z usług związanych z noclegiem. c) Przy wejściu do pensjonatu pierwszy gość w przydzielonym pokoju otrzyma klucze do pokoju oraz kartę chipową z wejścia do pensjonatu. Do każdego pokoju przypisana jest tylko jedna karta inteligentna i jeden klucz do pokoju. Gość, który przejął kartę chipową i klucz do pokoju, ma obowiązek zapobiec ich utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu oraz udostępnić je innym osobom przebywającym w pokoju wieloosobowym, wymienionym w odpowiedniej umowie zakwaterowania, uzgodnionej pomiędzy klientem i dostawca zakwaterowania. Goście, którzy w trakcie zakwaterowania znajdą się poza terenem pensjonatu i nie posiadają przy sobie klucza do pokoju oraz karty chipowej przy wejściu do obiektu, zobowiązani są do skontaktowania się z gościem posiadającym klucze i kartę chipową przy sobie. W czasie obecności personelu recepcji może on umożliwić gościom wejście do budynku i pokoju. Każdą karę za utratę, zniszczenie lub uszkodzenie karty chipowej i klucza traktuje się jako uszkodzenie zgodnie z warunkami regulaminu zakwaterowania. d) Jeżeli gość jest świadomy, wykazuje objawy choroby zakaźnej lub podejrzewa, że ​​może na nią cierpieć, ma obowiązek niezwłocznie powiadomić o tym odpowiedniego pracownika obiektu i jednocześnie przyjmuje do wiadomości, że obiekt w późniejszym terminie uzyskał słusznie odmówić mu kontynuacji pobytu i korzystania z usług. Gość ma obowiązek: ● zapoznać się z regulaminem zakwaterowania i przestrzegać go; ● zapłacić cenę za nocleg zgodnie z obowiązującym cennikiem, jeśli nie nastąpiło to poprzez opłacenie faktury przed rozpoczęciem zakwaterowania; ● właściwie korzystać z pomieszczeń przeznaczonych na noclegi, utrzymywać porządek i czystość we wszystkich pomieszczeniach przeznaczonych na noclegi; ● chronić wyposażenie lokalu przeznaczonego na zakwaterowanie przed uszkodzeniem; ● niezwłocznie zgłosić szkodę wyrządzoną przez gościa lub osoby z nim przebywające na terenie pensjonatu; ● w godzinach 22:00 – 07:00 zachowywać się w sposób nie przeszkadzający innym osobom nadmiernym hałasem; ● opuszczając pokój, należy zakręcić krany znajdujące się w pokoju, zgasić światło, wyłączyć urządzenia elektryczne, z których nie korzysta się pod nieobecność gościa oraz zamknąć okna; ZABRONIONE jest gościom: ● dokonywania istotnych zmian w pomieszczeniu przeznaczonym na nocleg (przenoszenie mebli, przemieszczanie sprzętów itp.); ● usunąć wszelkie urządzenia i urządzenia z pomieszczeń przeznaczonych na zakwaterowanie; ● korzystania w lokalu przeznaczonym na nocleg z własnego sprzętu elektrycznego, z wyjątkiem drobnego sprzętu służącego do higieny osobistej i prac biurowych; ● pozostawiania pomieszczeń przeznaczonych na nocleg osobom nieupoważnionym; ● umożliwiać wstęp, pobyt i swobodne poruszanie się po pensjonacie osobom niezarejestrowanym jako goście lub należycie zgłoszonym zwiedzającym; ● przyjmować gości w lokalu przeznaczonym na nocleg poza czasem przewidzianym na ten cel regulaminem zakwaterowania. Wizyty należy odpowiednio wpisać do księgi gości lub zgłosić kierownikowi pensjonatu lub obsłudze recepcji i możliwe są wyłącznie w godzinach 7:00 – 18:00; ● jako miejsce prowadzenia działalności podać adres domu z lokalami przeznaczonymi na zakwaterowanie; ● umieszczać zwierzęta na terenie pensjonatu bez zgody gospodarza. Właściciel zaakceptowanego zwierzęcia ma obowiązek udokumentować dobry stan zwierzęcia poprzez przedstawienie na żądanie personelu kwatery ważnej książeczki szczepień. ● pozostawiania na terenie pensjonatu osób niepełnoletnich i nieuprawnionych bez opieki. Przedstawiciel prawny tych osób ponosi pełną odpowiedzialność za te osoby i szkody przez nie wyrządzone. ● posiadania, wytwarzania, przechowywania lub używania środków odurzających lub psychotropowych albo trucizn, chyba że są to leki, których stosowanie zalecił gościowi lekarz; ● palić! - nie dotyczy to wydzielonych miejsc zewnętrznych przeznaczonych do palenia; ● używać otwartego ognia 6) Odpowiedzialność kwaterodawcy za mienie gościa a) Na żądanie gościa kwatermistrz przyjmie od niego na przechowanie pieniądze, biżuterię lub inne wartościowe przedmioty. Lokator ma prawo odmówić przyjęcia na przechowanie rzeczy, jeżeli są one niebezpieczne lub nieproporcjonalne do wartości i zasięgu obiektu noclegowego. Są to głównie środki pieniężne lub rzeczy (np. klejnoty i inne przedmioty wartościowe), których wartość przekracza kwotę 30 000 CZK. Lokator może odmówić przyjęcia rzeczy na przechowanie także w przypadku niewystarczającej powierzchni magazynu lub w przypadku długotrwałej nieobecności personelu pensjonatu, uniemożliwiającej ponowne wydanie przechowywanych rzeczy. b) Lokator żąda, aby rzeczy na przechowanie zostały mu wydane w zamkniętym lub zapieczętowanym pudełku. c) Wydanie przechowywanych rzeczy możliwe jest wyłącznie w godzinach od 8:00 do 15:00. d) Żądania naprawienia szkody wyrządzonej na rzeczach mieszkańca można zgłaszać wyłącznie w terminie 15 dni od dnia stwierdzenia szkody. Szkoda nie zostanie naprawiona, jeżeli gość sam lub osoba mu towarzysząca spowodowała uszkodzenie rzeczy. e) Jeżeli po zakończeniu pobytu gość pozostawi swoje rzeczy w pokoju i nie zapłaci za nocleg, kwaterodawca usunie rzeczy gościa z pokoju i przechowa je w bezpiecznym miejscu, aby zapobiec uszkodzeniom. Po uregulowaniu należności za zakwaterowanie, kwaterodawca wydaje gościowi przechowywane rzeczy. f) Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy osobowe i rzeczy znajdujące się w pojazdach osobistych gości. 7) Bezpieczeństwo, odpowiedzialność gościa za wyrządzone szkody a) Gość ma obowiązek zapoznać się z zasadami bezpieczeństwa i planem ewakuacji na wypadek pożaru. Plan ten znajduje się w każdym pokoju hotelowym i może być wglądem do niego przez odpowiedniego pracownika recepcji. b) Gość postępuje w taki sposób, aby nie doszło do nieuzasadnionej szkody dla wolności, życia, zdrowia lub mienia innej osoby. c) Jeżeli gość swoim działaniem wyrządzi szkodę w mieniu kwaterodawcy, ma obowiązek zrekompensować kwaterodawcy powstałą z tego tytułu szkodę. d) W przypadku złożenia kaucji zwrotnej, powstałe szkody zostaną pokryte z wpłaconej kaucji. Jeżeli wynikła z tego szkoda jest wyższa niż kaucja, gość jest zobowiązany dopłacić różnicę kwaterodawcy. e) Odpowiedzialność kwaterodawcy za szkody w przechowywanych rzeczach regulują § 2945 i nast. Ustawa nr 89/2012 Dz.U., Kodeks Cywilny. f) Odpowiedzialność kwaterodawcy za szkody w wniesionych rzeczach jest ograniczona do dziesięciokrotności ceny zakwaterowania za jeden dzień. W pozostałym zakresie regulują go przepisy § 2946 i nast. Ustawa nr 89/2012 Dz.U., Kodeks Cywilny. g) Najemca nie prowadzi parkingu strzeżonego i tym samym nie odpowiada za szkody wyrządzone w środkach transportu oraz rzeczach w nich pozostawionych, 8) Zakończenie zakwaterowania a) Najemca ma obowiązek opuścić pokój, w którym przebywa, do godz. 10:00 00:00, z wyjątkiem szczególnych przypadków uzgodnionych z menadżerem pensjonatu. b) Gość, który otrzymał od pensjonatu klucze do pokoju i kartę chipową w zamian za swój podpis, zamyka pokój i przekazuje klucze i chip w recepcji pensjonatu lub wrzuca je do skrzynki WYJAZD znajdującej się przed przyjęcie. c) Gość, który wpłacił kaucję zwrotną na pokrycie ewentualnych szkód, zobowiązany jest poczekać do przybycia administratora lub upoważnionego pracownika pensjonatu i zażądać jej zwrotu. W takim przypadku administrator lub upoważniony pracownik pensjonatu każdorazowo dokonuje fizycznego sprawdzenia stanu pokoju(ów) przed zwrotem kaucji zwrotnej. 9) Informacje dotyczące postępowania z danymi osobowymi a) ABO Penzion przetwarza dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27. kwiecień 2016, ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych b) W celu zakwaterowania przetwarzane są następujące dane osobowe/kategorie danych osobowych: imię, nazwisko, data urodzenia, adres, e-mail, telefon, numer i rodzaj dokumentu . c) Pensjonat będzie przetwarzał dane osobowe ręcznie i automatycznie bezpośrednio przez swoich upoważnionych pracowników oraz dalej poprzez upoważnione przez podmiot świadczący zakwaterowanie podmioty przetwarzające. d) Gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych przetwarzanych przez kwaterującego, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. e) Gość ma również prawo uzyskać od kwaterodawcy dane osobowe, które przekazał kwaterodawcy i które dotyczą jego osoby. Na żądanie gościa kwatermistrz przekaże mu te dane bez zbędnej zwłoki w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego lub, na żądanie gościa, przekaże je innemu wyraźnie wyznaczonemu administratorowi. Prawo to nie dotyczy danych osobowych, które nie są przetwarzane w sposób zautomatyzowany. f) Jeżeli gość uważa, że ​​jego dane osobowe są przetwarzane bez upoważnienia, może złożyć skargę do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych (www.uoou.cz) na terenie Republiki Czeskiej. Niniejszym przekazujemy Państwu wszelkie informacje zgodnie z postanowieniami § 1811 i § 1820 ustawy nr 89/2012 Dz. Kodeks cywilny ze zmianami (zwanej dalej „Kodeksem cywilnym”) przed zawarciem umowy o zakwaterowanie. ABO Penzion Spořická 4751, jako dostawca zakwaterowania, udostępnia zakwaterowanym gościom następujące informacje: · Dane identyfikacyjne i kontaktowe operatora: firma handlowa REDSTABIL s.r.o., ID: 24821268, z siedzibą: Přístavní 1108/34, 170 00, Praga. Spółka zarejestrowana w rejestrze handlowym prowadzonym w Sądzie Miejskim w Pradze, dział C, wkładka 177432, adres do doręczania poczty elektronicznej: redstabil.cv@gmail.com, numer telefonu: +420 602 355 290; · główny przedmiot działalności: świadczenie usług noclegowych; · oznaczenie usługi: kwaterodawca zapewnia zakwaterowanie i usługi związane z zakwaterowaniem zakwaterowanym gościom na podstawie warunków określonych w pisemnej umowie o zakwaterowanie; · cena za świadczone usługi: łączna cena za świadczone usługi jest zgodna z obowiązującym cennikiem. W ustaloną w ten sposób cenę wliczone są wszystkie podatki i opłaty; · sposób płatności i sposób realizacji: zakwaterowany gość dokona wszystkich płatności uzgodnionych w umowie o zakwaterowanie w gotówce lub bezgotówkowo na rachunek bankowy kwaterodawcy, którego numer i symbol zmienny kwaterujący przekaże zakwaterowanym gościom w piśmie; · koszty środków porozumiewania się na odległość: koszty środków porozumiewania się na odległość ustalane są przez podmioty świadczące usługi środków porozumiewania się na odległość i koszty te nie odbiegają od stawki podstawowej; · informacja o istnieniu, sposobie i warunkach pozasądowego rozpatrywania reklamacji konsumenckich, w tym informacja o możliwości skontaktowania się z organem nadzorczym Štěpánská 15, Praga 2, 120 00 Email: adr@coi.cz, Web. : adr.coi.cz Czeska Inspekcja Handlowa jest organem nadzorczym nadzorującym ochronę konsumentów, działając zgodnie z ustawą nr 64/1986 Dz.U. o Czeskiej Inspekcji Handlowej z późniejszymi zmianami oraz innymi przepisami prawa. Strona internetowa Czeskiej Inspekcji Handlowej to www.coi.cz. · zgodnie z postanowieniami § 1837 lit. j) Kodeksu Cywilnego, gościom zakwaterowanym jako konsumenci nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakwaterowania, jeżeli kwaterodawca spełni świadczenie w określonym terminie. · oznaczenie państwa członkowskiego lub państw członkowskich Unii Europejskiej, których przepisy prawne będą regulować stosunki pomiędzy zakwaterowanym gościem a podmiotem oferującym zakwaterowanie na podstawie umowy o zakwaterowanie: Republika Czeska; · informacja o języku, w którym zakwaterowany gość będzie kontaktował się z dostawcą zakwaterowania w trakcie trwania umowy o zakwaterowanie i w którym przekaże zakwaterowanym gościom warunki umowy i inne informacje: język czeski;

Obchodní podmínkyABO Penzionu Spořická 4751 v Chomutově (dále také jen „penzion“) provozovatel: REDSTABIL s.r.o. IČO: 24821268, DIČ: CZ24821268, se sídlem: Přístavní 1108/34, 170 00, Praha 7 1) Podmínky uzavření smlouvy o ubytování a) Ubytování hostů v ABO penzionu Spořická 4751 se uskutečňuje na základě smlouvy o ubytování uzavřené podle platných zákonů a souvisejících předpisů, na jejichž základě ABO penzion Spořická 4751 (dále jen „ubytovatel“) poskytuje ubytovanému přechodné ubytování na sjednanou dobu nebo na dobu vyplývající z účelu ubytování v zařízení k tomu určeném a ubytovaný (dále také jen „host“) se zavazuje zaplatit ubytovateli za ubytování a za služby s ním spojené ve lhůtě stanovené ubytovacím řádem (dále také jen „smlouva“). b) Smlouva o ubytování je uzavřena vždy písemně. K dodržení požadavku formy postačí alespoň písemné potvrzení objednávky c) Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravená smlouvou o ubytování, jsou upravena tímto ubytovacím řádem a ceníkem služeb ubytovatele.d) Pokud ubytovaný nedodrží povinnosti vyplývající ze smlouvy o ubytování a ubytovacího řádu nebo jiným způsobem porušuje dobré mravy v prostorech penzionu (dále jen „pochybení“), je ubytovatel oprávněn smlouvu o ubytování před uplynutím sjednané doby vypovědět, a to i bez výpovědní doby, byl-li host na své pochybení ze strany provozovatele, správce či pověřeného personálu penzionu upozorněn postupem dle ustanovení §2331 občanského zákoníku. 2) Uzavření smlouvy, rezervace a) Ubytovaný je povinen provést objednávku ubytování u ubytovatele v písemné formě, popř. provést rezervaci telefonicky a tuto následně u ubytovatele písemně potvrdit. Písemnou rezervací, resp. potvrzením telefonické rezervace dle předchozí věty, se rozumí objednávka učiněná prostřednictvím online rezervačního formuláře, emailem na adresu ubytovatele nebo poštou zaslané na adresu penzionu a/nebo provozovatele uvedenou v záhlaví tohoto ubytovacího řádu. b) Jakmile ubytovatel obdrží od hosta objednávku v písemné formě nebo písemné potvrzení rezervace, vystaví hostovi fakturu na ubytování, kterou zašle na adresu uvedenou hostem v objednávce. Ubytovaný je povinen platbu uhradit ve lhůtě a dle podmínek uvedených na zálohové faktuře. Toto ustanovení se netýká rezervací, u kterých je faktura vystavena a uhrazena v rámci nástupu ubytování na recepci penzionu. c) K uzavření ubytovací smlouvy dochází okamžikem doručení písemné objednávky nebo písemného potvrzení rezervace ubytovateli. 3) Zrušení rezervace, odstoupení od smlouvy před nastoupením k ubytování, nedostavení se k čerpání ubytování a) Neuhradí-li host fakturu řádně a včas, rezervace ubytování se uplynutím lhůty splatnosti faktury ruší. b) Host je oprávněn odstoupit od smlouvy o ubytování v souladu s nastavenými podmínkami jednotlivých rezervačních portálů. Host je povinen doručit ubytovateli písemné oznámení o odstoupení od smlouvy. c) Storno podmínky a poplatky za zrušení rezervace jsou specifikovány v rámci nastavených pravidel jednotlivých rezervačních portálů. d) V mimořádných případech mohou být storno poplatky upraveny po dohodě s provozovatelem či správcem penzionu. 4) Nástup k ubytování a) Host ohlásí svůj příchod na recepci penzionu pověřenému pracovníkovi. b) Na recepci každý host předloží svůj občanský průkaz, případně cestovní pas, resp. jiný doklad své totožnosti (např. povolení k pobytu), podle něhož ověří pověřený pracovník ubytovatele totožnost hosta. Správnost svých osobních údajů a dobu pobytu stvrdí host podpisem na ubytovací kartě hosta. Za nezletilé hosty nebo hosty zbavené svéprávnosti podepíše ubytovací kartu ubytovaný zákonný zástupce těchto osob, který za tyto osoby odpovídá. Nezletilé nebo nesvéprávné osoby NELZE ubytovat bez toho, aniž by s nimi byl ubytován i jejich zákonný zástupce. c) Není-li sjednáno jinak, ubytovávání nových hostů probíhá v době od 14:00 do 19:00. d) Pověřený pracovník recepce poučí hosta o povinnosti seznámit se s ubytovacím řádem, který je k dispozici na recepci e) Počet osob na přidělených pokojích odpovídá počtu osob přihlášených k ubytování. Přidělení osob na jednotlivé pokoje je v kompetenci správce penzionu a lze jej v den nástupu a dle stávajících kapacit upravit po dohodě správce či jím pověřeného zaměstnance s hosty. f) Doba ubytování je dohodnuta smlouvou. Doba ubytování může být v případě dostatečné ubytovací kapacity prodloužena ale pouze se souhlasem ubytovatele a musí být aktualizována v evidenční knize hostů vedené v elektronické podobě. Forma doplatku je stanovena po dohodě s provozovatelem či správcem penzionu. g) Ubytovatel si vyhrazuje právo požadovat od hosta při nástupu k ubytování složení peněžité kauce ve výši odpovídající typu ubytovací jednotky a jejího vybavení. Kauce je vratná při odjezdu, dle podmínek stanovených ubytovacím řádem. h) Ubytovatel je oprávněn zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb osobám, které: - jsou pod vlivem alkoholu či omamných látek, - nemají platný doklad totožnosti, - odmítnou podepsat ubytovací kartu hosta, - neakceptují podmínky ubytovaní stanovené ubytovacím řádem, - neprovedou platbu za ubytovaní nebo neuhradí požadovanou zálohu na případné škody, - jsou verbálně či fyzicky agresivní, - již byly v penzionu ubytovány a jsou vedeny jako problémoví hosté v souvislosti s porušováním ubytovacího řádu zařízení. i) Ubytovaný při akceptaci pravidel stanovených ubytovacím řádem, uděluje souhlas ubytovateli se zpracováním a uchováním svých osobních údajů, v rozsahu poskytnutých údajů, a to za účelem poskytnutí ubytování a evidence hostů ve smyslu zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů. Bližší povinnosti hosta a ubytovatele ohledně vedení evidenční knihy, resp. domovní knihy jsou stanoveny shora uvedenými právními předpisy. 5) Obecná pravidla ubytování a) Recepce penzionu není provozována v režimu 24/7. Doba, kdy je na recepci přítomna obsluha je uvedena v podmínkách jednotlivých rezervačních portálů pro ABO penzion a na nástěnce u recepce. Host je povinen vzít tuto skutečnost na vědomí. b) Host má právo užívat prostor vyhrazený mu k ubytování, jakož i společné prostory penzionu a využívat služby s ubytováním spojené. c) Při nástupu do penzionu budou prvnímu hostovi na přiděleném pokoji zapůjčeny klíče od pokoje a čipová karta od vstupu do penzionu. Ke každému pokoji je přidělena pouze jedna čipová karta a jeden klíč od pokoje. Host, který převzal čipovou kartu a klíč od pokoje je povinen předejít jejich ztrátě, zničení či poškození a zpřístupnit je i ostatním ubytovaným osobám na sdíleném pokoji, které jsou uvedeny v příslušné smlouvě o ubytování, sjednané mezi objednatelem a ubytovatelem. Hosté, kteří se během ubytování nachází mimo prostory penzionu a nemají u sebe klíč od pokoje a čipovou kartu od vstupu do objektu, jsou povinni v případě návratu do objektu (v době nepřítomnosti obsluhy na recepci) kontaktovat hosta, který má klíče a čipovou kartu u sebe. V době přítomnosti obsluhy na recepci může hostům umožnit vstup do objektu a na pokoj tato obsluha. Případná sankce za ztrátu, zničení či poškození čipové karty a klíče je řešena jako škoda v souladu s podmínkami ubytovacího řádu. d) Host v případě, že si je vědom, či vykazuje příznaky infekčního onemocnění nebo má podezření na to, že by mohl trpět takovým onemocněním, je povinen na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení má následně právo mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. Host je POVINEN: ● seznámit se s ubytovacím řádem a dodržovat jej; ● uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku, pokud tak nebylo učiněno úhradou faktury před nástupem ubytování; ● řádně užívat prostory určené k ubytování, udržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování; ● chránit vybavení zařízení v prostorách určených k ubytování proti poškození; ● bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou host nebo osoby s ním ubytované v prostorách penzionu způsobil(y); ● v době od 22:00 hod. do 07:00 hod.se chovat takovým způsobem, který neruší ostatní osoby nadměrným hlukem; ● při odchodu z pokoje uzavřít v pokoji vodovodní uzávěry, zhasnout světla, vypnout elektrické spotřebiče, které se v době nepřítomnosti hosta neužívají a zavřít okna; Hostům je ZAKÁZÁNO: ● provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování (stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení apod.); ● odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování; ● používat v prostorách určených k ubytování vlastní elektrické spotřebiče vyjma malých spotřebičů používaných hostem pro osobní hygienu a kancelářskou práci; ● přenechat prostory určené k ubytování neoprávněným osobám; ● umožnit vstup, pobyt a volný pohyb v penzionu osobám, které nejsou registrovány jako hosté nebo řádně ohlášené návštěvy; ● přijímat návštěvy v prostorách určených k ubytování mimo dobu k tomu vyhrazenou ubytovacím řádem. Návštěvy musí být řádně zapsány do knihy návštěv či ohlášené správci penzionu nebo obsluze recepce a jsou možné pouze v době od 7:00 do 18:00 hod; ● uvádět adresu domu s prostory určenými k ubytování jako místo svého podnikání; ● umístit v prostorách penzionu zvířata bez souhlasu ubytovatele. Majitel schváleného zvířete je povinen na požádání personálu ubytovatele prokázat nezávadný stav zvířete předložením platného očkovacího průkazu. ● ponechat v prostorech penzionu nezletilé a nesvéprávné osoby bez dozoru. Zákonný zástupce těchto osob za tyto osoby a škody způsobené těmito osobami plně odpovídá. ● držet, vyrábět, přechovávat nebo užívat omamné nebo psychotropní látky nebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo hostu předepsáno lékařem; ● kouřit ! - to neplatí v případě určených venkovních prostor vyhrazených ke kouření; ● používat otevřený oheň 6) Odpovědnost ubytovatele za věci ubytovaného a) Pokud host požádá, převezme od něj ubytovatel do úschovy peněžní prostředky, klenoty nebo jiné cennosti. Ubytovatel má právo vzetí věcí do úschovy odmítnout, pokud jde o věci nebezpečné nebo hodnotou a rozsahem pro ubytovací zařízení neúměrné. Jedná se zejménao peněžní prostředky či věci (např. klenoty a jiné cennosti), jejichž hodnota přesahuje částku 30 000 Kč. Ubytovatel může vzetí věcí do úschovy odmítnout i v případě nedostatečné prostorové kapacity úschovného objektu či v době delší nepřítomnosti personálu penzionu, které by znemožnily opětovný výdej uschovaných věcí. b) Ubytovatel požaduje, aby mu věci do úschovy byly předány v uzavřené nebo zapečetěné schránce. c) Výdej uschovaných věcí je možný pouze v době od 8:00 do 15:00 d) Žádost o náhradu škody způsobené na věcech ubytovaného lze oznámit pouze do 15 dnů po zjištění poškození. Škoda nebude uhrazena, způsobil-li poškození věci sám host nebo osoba, která ho doprovází. e) Pokud host zanechá své věci na pokoji po skončení pobytu a není ubytování uhrazeno, odstěhuje ubytovatel věci hosta z pokoje a uskladní je na bezpečném místě tak, aby zabránil jejich poškození. Po uhrazení dluhu na ubytování, vydá ubytovatel uskladněné věci hostovi. f) Za osobní vozidla a věci uložené v osobních vozidlech hostů, ubytovatel neodpovídá. 7) Bezpečnost, odpovědnost hosta za způsobenou škodu a) Host je povinen se seznámit s bezpečnostními pravidly a evakuačním plánem v případě požáru. Tento plán nalezne v každém hotelovém pokoji a je k nahlédnutí u příslušného pracovníka na recepci b) Host si při svém konání počíná tak, aby nedošlo k nedůvodné újmě na svobodě, životě, zdraví nebo vlastnictví jiného. c) Způsobí-li host svým jednáním na majetku ubytovatele škodu, je povinen vzniklou škodu ubytovateli uhradit. d) V případě složení vratné kauce na škody, bude vzniklá škoda hrazena ze složené kauce. Bude-li vzniklá škoda vyšší než kauce, je host povinen tento rozdíl ubytovateli uhradit. e) Odpovědnost ubytovatele za škodu na odložených věcech se řídí ustanovením § 2945 a násl. zákona č. 89/2012 Sb.,občanský zákoník. f) Odpovědnost ubytovatele za škodu na vnesených věcech je omezena desetinásobkem ceny ubytování za jeden den. V ostatním se řídí ustanovením § 2946 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. g) Ubytovatel neprovozuje hlídané parkoviště a neodpovídá tak za škodu způsobenou na dopravních prostředcích a věcech v nich ponechaných, 8) Ukončení ubytování a) Ubytovaný je povinen opustit pokoj, kde je ubytován do 10:00 hodin vyjma specifických případů dohodnutých se správcem penzionu. b) Host, který oproti svému podpisu převzal klíče od pokoje a čipovou kartu od penzionu, uzamkne pokoj a odevzdá klíče i čip na recepci penzionu nebo je vhodí do schránky CHECK OUT před recepcí. c) Host, který složil vratnou kauci na případné škody je povinen vyčkat do příchodu správce či pověřeného pracovníka penzionu a vyžádat si její vrácení. Správce či pověřený pracovník penzionu v tomto případě vždy před vrácením vratné kauce provádí fyzickou kontrolu stavu pokoje(ů). 9) Informace o nakládání s osobními údaji a) ABO Penzion zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne27. dubna 2016, obecné nařízení o ochraně osobních údajů b) Za účelem ubytování jsou zpracovávány tyto osobní údaje/kategorie osobních údajů: jméno, příjmení, datum narození, adresa, email, telefon, číslo a typ dokladu. c) Osobní údaje bude penzion zpracovávat manuálně i automatizovaně přímo prostřednictvím svých k tomu pověřených zaměstnanců a dále prostřednictvím zpracovatelů pověřených ubytovatelem. d) Host má právo přístupu ke svým osobním údajům zpracovávaných ubytovatelem, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení zpracování, a právo vznést námitku proti zpracování. e) Host má dále právo získat od ubytovatele osobní údaje, jež ubytovateli poskytl a které se týkají jeho osoby. Ubytovatel na základě žádosti hosta poskytne hostovi tyto údaje bez zbytečného odkladu ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu nebo je na žádost hosta poskytne jinému jednoznačně určenému správci. Toto právo se nevztahuje na osobní údaje, které nejsou zpracovávány automatizovaně. f) Domnívá-li se host, že dochází k neoprávněnému zpracování jeho osobních údajů, může se obrátit se stížností na dozorový orgán, kterým je pro území České republiky Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz). Poskytujeme Vám tímto před uzavřením smlouvy o ubytování veškeré informace dle ustanovení § 1811 a § 1820 zákona č. 89/2012 Sb.,občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“). ABO Penzion Spořická 4751, jakožto ubytovatel poskytuje ubytovaným hostům následující informace: · Totožnost a kontaktní údaje provozovatele: obchodní firma REDSTABIL s.r.o., IČO: 24821268, se sídlem: Přístavní 1108/34, 170 00, Praha. Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 177432, adresa pro doručování elektronické pošty: redstabil.cv@gmail.com, telefonní číslo: +420 602 355 290; · hlavní předmět podnikání:poskytování ubytovacích služeb; · označení služby: ubytovatel obstarává pro ubytované hosty ubytování a služby související s ubytováním na základě podmínek uvedených v písemné smlouvě o ubytování; · cena poskytované služby: celková cena za poskytnuté služby je dle platného ceníku. V takto stanovené ceně jsou zahrnuty veškeré daně a poplatky; · způsob platby a způsob plnění:ubytovaný host poskytne veškeré platby sjednané ve smlouvě o ubytování v hotovosti nebo bezhotovostně na bankovní účet ubytovatele, jehož číslo a variabilní symbol ubytovatel ubytovaným hostům sdělí písemně; · náklady na prostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálku určují subjekty poskytující služby prostředků komunikace na dálku a tyto náklady se neliší od základní sazby; · údaj o existenci, způsobu a podmínkách mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů včetně údaje, zda se lze obrátit na orgán dohledu Ubytovaný host má právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15, Praha 2, 120 00 Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem vykonávajícím dohled nad ochranou spotřebitele, postupující podle zákona č. 64/1986 Sb., o České obchodní inspekci, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů. Internetová stránka České obchodní inspekce je www.coi.cz. · v souladu s ustanovením § 1837 písmeno j) občanského zákoníku ubytovaným hostům jako spotřebitelům nevzniká právo na odstoupení od smlouvy o ubytování, pokud ubytovatel poskytuje plnění v určeném termínu. · označení členského státu nebo členských států Evropské unie, jejichž právními předpisy se bude řídit vztah mezi ubytovaným hostem a ubytovatelem založený smlouvou o ubytování: Česká republika; · údaj o jazyku, ve kterém bude ubytovaný host s ubytovatelem jednat za trvání smlouvy o ubytování a ve kterém poskytne ubytovaným hostům smluvní podmínky a další údaje: český jazyk;